ترکیه، هند و افغانستان، بیشترین سرمایه‌گذاران خارجی در ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه ترکیه تصمیم آمریکا برای تمدید لغو تحریم‌های تسلیحاتی علیه بخش یونانی‌نشین قبرس را محکوم کرد.
سفارت ترکیه در تهران با انتشار پیامی، حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ (ع) را به شدت محکوم کرد.
لاسی یک دسر سنتی محبوب در خیابان‌های هند است که با ماست تهیه می‌شود. البته همیشه علاوه بر ماست، آب، ادویه، ترشی جات و گاهی اوقات میوه نیز با آن ترکیب می‌شود. این ویدئو که در خیابان‌های هند فیلمبرداری فیلمبرداری شده است نحوه تهیه لاسی توسط یک فروشنده مشهور خیابانی را نشان می‌دهد.
روش ‌هایی برای خنک ‌کردن فضاها وجود دارد که قرن‌ ها مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. کاری که من انجام دادم این بود که آن روش ها را با یکدیگر ترکیب کردم اقدامی که کارساز بود. سقف های بلند و پنجره ها در این مدرسه به تخلیه گرمای محبوس شده در کلاس های درس کمک می کنند. ماسه سنگ به کار برده شده در ساخت این سازه کار را از نظر هزینه نیز معقول ساخت. ماسه سنگ باعث خروج گرما از سازه و هم چنین حفظ خنکی آن در شب می شود.
گارد ساحلی ترکیه اعلام کرد که به‌گروهی از مهاجران غیرقانونی گرفتار در دریای اژه کمک کرده است.
سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند به پایگاه داده‌ای درباره هزاران عضو گروهک تروریستی داعش دست یافتند.
وزارت دفاع ترکیه روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از کشته شدن ۳ عنصر پ ک ک در شمال عراق خبر داد.
ترکیه به لیگ ملت‌های والیبال صعود کرد
به گفته جک دورسی بنیانگذار توئیتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.
انواع آجیل مانند بادام، بادام هندی و گردو را با دانه‌هایی مانند کدو تنبل و تخمه آفتابگردان، همراه با مجموعه‌ای از میوه‌های خشک مانند کشمش، زغال اخته و زردآلو ترکیب کنید. همه مخلفات را در یک کاسه مخلوط کنید و آن را در کیسه‌های اسنک جداگانه تقسیم کنید تا یک میان وعده راحت و مغذی داشته باشید.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
براساس آمار به‌دست آمده درحال‌حاضر حدود ۳۹ کشور در بازار بورس ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روسیه، آلمان، سوئیس، لهستان، ازبکستان، اسپانیا، سوئد، جمهوری‌آذربایجان، چین، هلند، هند، ترکیه، لبنان، آفریقای‌جنوبی، ژاپن، قبرس، پاکستان، کویت اشاره کرد.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
عربستان سعودی با شاخص ۱۶۸ رتبه بدتر از ایران دارد و کشور‌های لیبریا، هند، قطر، بنگلادش، تاجیکستان، بورکینافاسو، چین، تایلند، ترکیه، میانمار، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، لائوس و مغولستان در ردیف ۱۵ کشور دارای هوای آلوده‌تر از ایران هستند.
با وجودی‌که امروز کم‌آبی و تلاش کشور‌ها برای تامین منافع خود در این حوزه به یکی از اولویت‌های سیاست خارجی هر کشوری تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در ایران در حوزه دیپلماتیک توجه خاصی به این موضوع نمی‌شود و پیگیری‌ها و نگرانی‌ها بیشتر از جانب رسانه‌ها یا استادان و فعالان محیط‌زیست است. به طور کلی یکی از مقولاتی که دستگاه سیاست خارجی ایران کمتر نسبت به آن فعال بوده مساله تغییرات اقلیمی است که تاثیر مستقیمی روی ماجرای آب می‌گذارد.
مسلمانانی از بیش از ۱۲ کشور از جمله ترکیه، هند، پاکستان، عربستان سعودی، امارات، سوریه، چاد، تاجیکستان، افغانستان، فلسطین، بریتانیا و ایالات متحده در اجتماع بزرگ مسلمانان بنگلادش شرکت کردند.
تیم‌های ملی کوراش مردان و زنان ایران با ترکیب کامل راهی هند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
پیش از این، وزیر اقتصاد نیز در واکنش به سود بین بانکی ۲۰.۳۱ درصدی اعلام کرد که سیاست تیم اقتصادی مبنی بر باقی ماندن سود بین بانکی در محدوده ۲۰ درصد تغییر نکرده و برای حل این مسئله در جلسه شورای پول و اعتبار تصمیم‌گیری خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ